Wednesday, June 1, 2011

We are featured in BHLDN!

me in BHLDN
如果你問我有冇一個牌子係每一樣product我都鐘意,有,第一個諗到o既係 BHLDN 。

又如果你係vintage fan,你都一定會鐘意。

                              

BHLDN 係美國牌子Anthropologie o既分支品牌,產品以 attire & decor為主。每次睇佢地網頁,click入去每一件(literally)貨,我都好鐘意。


BHLDN 唔 ship來香港,但唔駛擔心,因為我地有偉大o既 global e shop。global e shop到底係咩呢?簡單來講,就係一種幫你買d唔會ship去你居住地o既"美國"野o既服務。global e shop 係由 american express 建立,俾持咭人用o既 online shopping 平台。免費註冊之後,你就會得到一個美國地址,俾你買野o既時候 fill in,只要將所有野ship晒去果個地址,佢地就一次過將你買o既野用 DHL ship到你手。咁當然係要收費啦,抵唔抵就要你自己計下。所謂千金難買心頭好,見到d自己好鐘意o既野,有時真係俾多d錢都抵啦。

之但係,唔係個個都有AE Card 架嘛 (我會另開一個post推薦大家申請 DBS Black Card,請稍候)。呢層唔駛擔心,我o既好友兼online shopping 達人nicole已經介紹過其他方法,好有用架,大家可以睇下 呢度。學阿nic話齋,大陸人湧港消費,我地就湧上網,自求多福啦。


講番BHLDN,因為好鐘意呢個牌子,所以我實有幫襯。講真佢o既野唔平,亦唔係sell平,我亦唔知山長水遠從美國老遠ship來香港之後,會唔會發現件貨係偉大o既祖國製造 (so far 冇),但係d野真係好靚,就算唔買,睇下都開心。





 我影pre-wedding photos時,就穿上了BHLDN。而且,最近他們在 fb 放了我們的照片呢!


      
photocredit: BHLDN

No comments:

Post a Comment