Tuesday, June 28, 2011

巴黎愛馬仕

巴黎Hermès Seine 左岸分店入口
咁多人Post巴黎o既旅遊風景照,我又唔係影得特別靚,不如等我分享下其他好野。


成間舖本身就係一件藝術品
今次去Paris其中一個覺得冇去錯既地方就係 Hermès 自1837年於巴黎創辦以來,o係塞納河左岸開設既首家分店。


我對LV、CHANEL手袋從來都冇興趣,覺得係上左年齡o既女人先用o既野,款又唔係特別靚。作為一個手袋(特別是LV monogram同埋勁大個CHANEL logo既款)又通街都係,都唔知邊個係真邊個係假,而且差唔多價錢大把牌子靚過佢地;作為luxury goods佢地又未去到藝術品o既級數。


店內展示的非賣品 Kelly Bag
所以我欣賞 Hermès。每一個birkin同kelly都係全手工製,淨係造都要3個月。我冇親眼睇過Hermès工匠o既示範 (會積極留意幾時再有得睇),但聽聞佢地縫線係唔需要預先打孔,只係一手執線,一手執錐,逐步逐步咁穿 (@@" 傻眼)。 細心睇下個幾近完美o既袋,就一定會覺得工匠o既手藝已經去到神級境界,直情係藝術。



cushion
雖則質素最高(亦係最貴)既款,我實在係買唔起得個恨(同埋得個讚嘆),但我又唔想求其買個 "S" 品 (Hermès手袋上金字Made In France下面有個 "S"字既即係特價貨)扮高檔,所以暫時都係做住小粉絲先。各位朋友,有錢絕對應該買佢。男仕們,既然買LV都唔平,我就寧願收個Hermès "S" 喇 (:P)。不過,有錢都未必有得買就真o既。

天然採光
咁到底呢間分店有咩咁特別?


呢個樓高三層o既地方原是建築師Lucien Beguet於1935年以新藝術風格設計的古蹟游泳池「Lutetia」。後來泳池關閉,但法國人又想保留舊有o既建築風格,於是Hermès就請用開 o既店面建築設計的RDAI,重新打造,同時保留一定o既原有風貌。所以,店內細節處可以見到原屬於泳池o既的地板導流溝槽,同埋馬賽克瓷磚柱。整家店的主題就是 Wood House,入到去感覺好寬敞舒服


推開大門係一條長長既走廊,右邊係花店,沿住走廊一直行入去,就係店o既主體,抬頭一望就會見到玻璃天花(天然採光!)。沿著左邊一直行可以去書店睇藏書,同埋去cafe食tea。順住樓梯落去就係購物同展覽o既地方。


店內展示o既當然有Hermès老本行馬具皮革,仲有大部份人想揾o既手袋、絲巾、配飾,比較特別0既就係件件都好靚既傢俱。




往下層的流線型木扶手樓梯

餐具
店內咁多野睇,我當然係樂而忘返啦。不過估唔到連平時行街只會企埋一邊等走既男友,都對於間舖好有興趣,而且仲覺得好靚。


我地兩個睇中左一張木餐枱 (當時我地正為新居尋找一張靚既木枱,無奈一直都未揾到)。一見到內店內果張就異口同聲地讚靚。不過,當然,咁靚既野就有番咁上下價錢,我地惟有又做住小粉絲先。




我地好鐘意o既木餐枱,盛惠25萬
呢個買得起喎,可惜係布製
另一樣好值得睇既就係馬具。Hermès係靠馬具起家,所以造既馬具特別多。店內展示左唔同年代既馬具,d皮靚到我真係睇到眼都定晒。一直以來都話馬術係貴族既玩意,從馬具開始就已經深深感受到富貴人家既講究。用皮來配馬,成件事都好優雅。



既然仲有d相要share,不如講下歷史,唔嫌悶既可以繼續睇落去。


復古單車:見到即時埋去,非賣品again
birkin 同 kelly bag 既命名,相信大家都知。


1956年,懷有身孕既摩洛哥王后、經典大美人Grace Kelly落機時,為左防止記者影到,就用Hermès黑色鱷魚皮手袋擋住腹部。自此之後,佢拎住既手袋成為經典。Hermès亦將之命名為Kelly Bag。唔知Grace Kelly係邊個?唔係卦?


經典中的經典 Grace Kelly 
Grace Kelly & Kelly Bag
1984年,法國女歌手Jane Birkin o係飛機上巧遇Hermès第五代掌門人Jean-Louis Dumas。當時 Birkin同Dumas呻,話好難揾到一個質素好的大包包,又同Dumas描述佢心目中理想既包包。


Jane Birkin & Birkin Bag 
冇幾耐,Birkin就收到一個Hermès製造,以佢命名既包包,亦即係今日最受追捧既Birkin Bag。


大木馬
小木馬
崇尚名牌,本身並無問題。我覺得基本上人人都會對於名牌會比較有信心,而且樣樣消費品都幾乎有所謂既「名牌」。崇尚名牌,亦唔等於盲目同貪慕虛榮。好多時,名牌實在係質素既保證。有時,名牌有好多值得人欣賞既 idea,同埋值得尊崇既傳統同堅持,就算唔買,憧得欣賞都係一件好事。

1 comment: