Wednesday, June 22, 2011

還原基本步,重頭出發

充滿個性的皮革工具

手縫不可缺的圓頭針
 話就話我已經上過唔少leather workshop,整左好幾樣野,連手袋都整左個,但係當我有日見到我同事帶佢手造o既皮袋返工時,我就覺得好慚愧,因為佢既基本功實在比我好太多,一針一針都很細緻,手袋的每一條邊的打磨拋光都一絲不苟。

以往我太急於求成,只顧用最快的方法造一些見得下人既產品。影相POST上網睇落可能好靚,好多人讚,但只要仔細睇下,自己就知咩事,實在有太多可進步既空間。

萬丈高樓從地起。做任何事,都應該打好基礎,紥好根基。

所以,今日開始,由零開始。我參加了皮革製作初班。

工欲善其事,必先利其器。第一課,老師由工具開始講起。皮革製作所需既工具,逐樣逐樣,詳細講解佢地既功能,同埋每一樣野o係邊度可以買到最好既。

接住落嚟,老師就同我地講「皮」和「革」的分別,話我地知我地眼見既皮革係點製成,皮革分幾多層,質素係點分。買皮既時候唔同部位既特性,邊D部位適合造D咩。咩叫鞣皮、荔枝皮、猄皮,邊度出產既皮係最靚。LV用咩皮、hermes既師傅係點造手袋 (點解咁值錢)、ferragamo係用皮革既邊個部份去造芭蕾舞鞋,仲有原來outlet賣果d同款既係次貨,因為佢地用既皮革檔次完全係兩碼子既事。



之後,老師就開始講,做皮既大法則。淨係穿線,老師已有6個steps要我地依足,佢話唔跟足好容易做壞手勢 (可能我已經做壞左),整出嚟既野一定唔會靚。另外就係線既粗幼度,唔係樣樣野都用同一種粗度既線。從開皮、畫紙樣、cut皮、削皮、打孔、選線、爉線、縫線,到最後的finishing,每一個步驟,老師既要求都好嚴格。我覺得,有佢調校下我,我既技術一定可以進步。




短短三個鐘既課堂時間,我已經肯定自己有幾咁唔掂。我會俾心機學好佢。

第一課的習作:菱斬皮革保護套

No comments:

Post a Comment