Thursday, June 2, 2011

台灣起雲劑風波

執筆之時,台灣的起雲劑風波鬧得熱哄哄,連有名的五十嵐、永康15 (前身冰館)都不能倖免。不過,根據台灣蘋果日報今日既報導,「衛生署「D-Day」終止塑化劑食品行動第二天,衛生單位過去兩天稽查發現不合格業者比率約5%,業者檢驗報告陸續出爐,賣場恢復上架品項也達89成。」我諗,揪出害群之馬之後,件事好快就會平息。

 
計我話,呢個世界已經充斥住d化學野,除非你隱居深山做野人,唔係想避都幾難。所以,冇咩好擔心。明知有問題既,當然唔好去食啦,但係好好地一支飲品,又冇必要擔心咁多既。

有人話,嘩,台灣依家咁,仲去唔去好?

唔駛諗,梗係去啦。正如當日日本核危機,有人問我仲食唔食阿吉師(我極力推介既日本料理),我都冇諗過唔食。阿吉師話過,佢地d食材大概有3成來自日本。我諗,出事之後,佢唔會入日本貨,就算佢想買都未必有得買。香港d日本料理,有稍為思考過既都知絕大部分貨唔會係來自日本,唔係點樣做到16蚊碟兩件三文魚腩賣比你呀?唔好忘記我地d租金幾咁高昂先得架。咁日本出事,你無啦啦唔食挪威三文魚,好似唔係好合邏輯喎。

又有人會諗,台灣同日本只有一水之隔,點都有d影響,都係唔食好d。如果係咁,我地背靠祖國,咪仲危險?即係乜都唔駛食架喇喎?樣樣都驚,人生仲有咩樂趣?可能明明d野冇事,都因為你過份擔心導致心血少,所以身體虛弱添。

寫左一大輪,其實,我好快又會去台灣喇!! yeah!!

No comments:

Post a Comment