Thursday, June 16, 2011

夏天殺到,買左雪條未?

冰涼透心的雪條
天氣開始熱,放工返到屋企,行到人又「立痴痴」又成身汗,呢個時候,最好就係食條雪條降下溫。

巨星雪條,記唔記得?
細個o既時候最鐘意食既係嘉頓既「巨星雪條」,即係上面係七彩碎糖,中間係雲呢嗱味雪糕,下面係西瓜味雪條味果隻。小學果陣係個半一條,好好味架,不過聽聞依家已經停產。其實嘉頓慶祝乜乜周年既時候大可以考慮下出番呢d懷舊野,我仲記得有穿梭機雪條同蓮花杯,一定會大受歡迎。

另一樣成日食既係「冰條」,當時好似只係5毫子條,一條可以分成兩份。我記得冰條有好幾種顏色,紅、黃、綠、橙,其實味道差唔多,但果時覺得好好味,又平。明明全部色都一樣味,但細個都死要爭顏色,仲死要覺得係唔同味,好無聊,不過係細個至可以afford到呢d無聊。:D

巨星雪條包裝
穿梭機雪條
好多懷舊雪條都已經停產,依家仲有得賣既,得番鳳仙、脆皮樂,記得呢兩種雪條係特別貴,媽咪唔係次次都肯買比我食,所以我食得最多既係紅豆樂、古力樂、檸檬冰冰同橙冰冰。

以前食鳳仙會刻意食得好慢,因為唔捨得食晒佢。我會分一層層咁食,首先食晒成層香蕉味既脆皮,再食呍呢嗱雪糕,最後就食菠蘿味雪條。記得以前為左食鳳仙,真係會同家姐爭,爭輸左會喊又會嬲阿媽。依家大個有錢買,就唔會再好似以前咁珍而重之,大啖大啖咁食。唔知係咩原因,我真係覺得鳳仙冇以前咁好食。

 鳳仙 ^^
近年已經食少左好多雪條,亦都唔知有咩新野。幾年前去韓國食過一隻叫MELONA既蜜瓜味雪條,好CREAMY既蜜瓜味,好好食,依家連香港都有得賣 (部分OK揾到)。最近佢仲出左香蕉味,見到既話記住試。

上星期睇雜誌見到雀巢出左雙層鮮果牛奶捧,係蜜瓜加芒果味既組合,即刻去左OK買來試,$9兩
條又唔係貴喎。

夏天殺到嚟,係時候買定D雪條放o係屋企個雪櫃。唔理你係開行冷氣o係屋企煲劇,還是游完水跑完步行完街返屋企,打開冰箱,迎接果陣涼涼既冷風,同埋一支支等住你食既雪條,有咩比呢一刻更令人滿足?

No comments:

Post a Comment