Saturday, June 11, 2011

她的 lunch actually

我有個朋友 (講明,真係我朋友),走左去 join Lunch Actually。即係官恩娜識左佢男友果度(其實官恩娜邊度駛參加,我諗佢係gimmick啫)。

雖然我冇參加過任何speed dating,但個人認為 speed dating 冇乜問題,都係識個朋友。人去到我地呢d年紀,如果身邊有好兄弟好姊妹係單身,都會為佢地留意下有冇好人家介紹,甚至會問其他朋友有冇「筍盤」。turn out work 唔 work,就要睇佢地有冇緣份。speed dating 其實都係同一性質。

Lunch Actually 比一般speed dating 好似高檔d,講到門檻幾高咁,唔係阿豬阿狗都參加得。首先要去同佢地o既consultant 見下面,等佢地了解下你,同埋你鐘意d乜類型既人。如果佢覺得你好唔掂,可能唔會幫你做 matching,或者收你多d錢。如果佢地個database有d可以同你配對既人,就會幫你地安排,呢個亦係開始收錢既時候。你一共有三次配對機會。唔得就掰掰。

我個friend當然質素係唔差啦。佢同我地分享左見consultant既經歷。首先個consultant當然係著得好專業,同時講到成件事好鬼專業啦,呢個係間公司既image 嘛。一開始見面了解下我個friend,主要問下佢做咩職業揾幾多錢呀,平時鐘意做d乜呀,鐘意d咩類型男仔呀等等。不過,最搞笑係,佢地既一段對話:

consultant:你鐘唔鐘意「西人」?
friend:咩為之「西人」先。
consultant:吓?「西人」law...
friend:ABC算唔算係「西人」?
consultant:ABC係「香港人」...
friend:american born chinese wor?係「香港人」?
consultant:咁佢地住o係香港嘛。
friend:ore....你係用佢地o既place of residence,而唔係佢地既種族來分?(忽然間好學術性)
consultant:係呀,我地d「西人」個個都好西。(定還是佢係用方向來分。)

我個friend份人平時比較冇耐性,經過呢番對話已經開始覺得人地唔多專業。唔知係咪因為咁,所以interview表現「唔好」,人地連佢d錢都費事賺。我個friend聲稱佢既要求唔係特別高,年齡基本上唔係問題,又唔駛專業人士,又唔駛揾好多錢,又唔駛特別高(我個friend本身都唔係高)。不過,個consultant聽完佢既要求,話我個friend鐘意既人唔係冇,不過比較少。之後一直都冇幫佢match過任何人。

依家個社會好似真係好難揾到啱既人咁。係因為男人太多選擇,還是女人挑剔了?環顧身邊都有一d要揾女友一定揾到既男人,同時亦有好多條件好好既女人。有時同朋友傾開,大家都會話身邊有d好男仔好女仔。咁既然好男人好女人都大有人在,咁點解佢地硬係冇碰上大家?

朋友們,睇嚟我地係時候做d野?

以上內容絕非虛構,而且得到當事人同意寫出。

8 comments:

  1. 睇黎我都要支持吓你喇...

    ReplyDelete
  2. 可能因為個顧問從對話中感覺到你朋友性格有點挑剔,不易相處。而參加得呢o的活動o既男仔如果係同女仔溝通叻o既都唔做俾錢識啦~o的男仔可能會被動o的,個顧問可能驚你個friend問到o的男仔唔識答....

    ReplyDelete
  3. 我都有去,其實我的態度不錯, 我所有內外條件都不錯( 朋友都這樣形容我入得廚房出得廳堂),可是我年紀當時 36, 好老實說,我像30頭。。。
    就跟你朋友所說,對答不專業。。。
    就是這樣他們介紹e xxxchrony.... 我試左。。。 無回音的。。。
    大家要三思。。。我唔見左千幾蚊

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好奇一問,咁你最後有無揾到對象呢?點樣揾到架呢?
      我發覺香港依家有好多條件好好嘅人 (包括男女),都係單身。我自己女仔FRIEND較多,所以覺得真係好多條件好既女人。佢地又唔係唔想搵男友,但就唔知點解揾極都揾唔到。

      Delete
  4. 真的要三思才去,我 post 是希望像我一般的單身女士,不要受騙

    ReplyDelete
    Replies
    1. may i know if it is fake??i dont wanna waste a few thousand dollars..........have u tried other agencies?any receommendation?

      Delete
  5. 我朋友去過,成間公司員工得2個,如果有多客就唔使叫人返去等成個月啦,無咩男member,果D咩門檻高只係呃人,廣告泥,個consultant打雜咁,咩都要做,安排又混亂,前言不對後語,點幫人安排好個dating呀?

    ReplyDelete