Sunday, June 12, 2011

她的tenacious同事

世界上最遙遠既距離,係你同事就坐你後面,但你竟然唔知佢最近比人飛左。

我有個朋友,佢有個同事,係公司新人。training contract係兩年,佢仲有3個月,由於佢既表現實在係太差,命不久矣。

朋友唔好彩,o係佢最後3個月重遇佢,老闆一早落左order,成條team既工作,就係要keep him busy,即係將自己做左既野,比佢再做一次,然後照交自己果份。

話說某日,朋友要計一條數,簡單來講,就係A公司欠B公司一筆錢,一直未還,忽然有日A公司還左一舊錢,又cover唔晒成條數。朋友叫同事計一計,1. outstanding balance 2. daily interest (因為淨番條數唔知佢幾時還)。點知呢個人一時計錯呢樣,一時計錯果樣,過程中朋友多次提醒佢同引導佢諗下自己有咩步驟錯,如是者搞左 1日半,條數都係未計好。

最後,朋友終於發火, send左個email,話佢知佢錯左d咩,再用比較嚴肅既語氣提醒佢 "as a xxx, you need to be more careful than that. " 以為同事唔會覆,點知第二日,同事覆佢:


I broke up with my girlfriend two days ago, but even though you just sit one meter away from me you don't even know that. (真係這麼近.那麼遠....)

I doubt you could meet anyone as tenacious as me, I am more than suitable for this career and I do not find your criticism constructive.

Thanks for the advice anyway I appreciate it.

第二日,同事sick leave。朋友其他同事不停嚇佢,話同事返來可能會對佢不利。搞到我朋友好擔心。

最初聽到呢件事,我真係唔多信,朋友多次強調係真之後,就成為我地取笑既對象。HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA,實在太離奇。

同時,我為我朋友坐o係同事不到一米範圍內但竟然唔知佢比人飛左默哀。哀辦公室人與人之間關係疏離.哀條數始終都係未計好.哀我朋友仲要同呢位同事共處於不到一米範圍多3個月。願上天保祐我的朋友。

如果你下屬咁覆你,你會有咩反應呢?

以上內容絕非虛構,而且得到當事人同意寫出。

2 comments:

  1. 呢件事我亦略有所聞,差點笑死左。

    但就我所聽的,我們呢位朋友為什麼擔心呢位同事對佢不利,是在老闆及office manager 幫呢位同事"照肺"之後。話說當日"broke up with girlfriend"的電郵之後,朋友有感同事的問題在於態度而非能力上,需要向老闆報告。老闆當天便聯同office manager 照同事肺,期間office manager 拿出筆記本想準備會議記錄,同事竟然情緒失控拍桌站起來大罵office manager 為什麼寫筆記。

    朋友得知此消息,一方面深怕同事事業愛情兩失意自殺再回來厲鬼索命,另一方面又怕同事自殺之前先將自己殺掉(畢竟是坐在一米範圍唷),如是者擔心左一個weekend. 幸好呢位朋友至今仍然健在!

    願主保佑我們這位朋友。

    Aow

    ReplyDelete
  2. 可惜呢位朋友仲有三個月要對住佢同事...

    ReplyDelete