Sunday, July 24, 2011

走難

上星期六,返左廣州飲我舅公大壽果餐。

屋企同內地親戚關係好好,所以我絕對係好樂意同舅公慶祝生日。

不過,唔知係咪人老左定係咩原因,我發覺我真係愈來愈怕返大陸。

去旅行去過唔少地方,有比大陸發達的,亦有比大陸窮的。但係,只有大陸至會令我有種「走難」既感覺。

無論去到邊,人都係咁多,過關、行街、搭車、食野、上廁所,永遠都係擁擁擠擠、急急趕趕的,從來都唔會有從容不迫既感覺。最慘就係,到處都係唔守規矩既人,打尖係norm。試過有次我等公車去從化,15分鐘一班車,好好地排隊,但係後面d人不斷打我尖,不斷推我。我心諗,15分鐘一班車,你驚冇得上咩,遲15分鐘係咪會死呢?開初我堅持排隊,但結果我眼白白睇住4班車就咁走左 (原本跟次序既話我應該上到第1班車)。最後,我好唔情願地加入死迫爛迫死推爛推既行列,好似打仗一樣,先至上到第5班車。

當錯既野o係一個地方係正常既時候,你做啱既野係冇用既,最後你都係要成為錯既一份子至可以生存。情況就如同你一個正常人比人捉左入青山長住一樣。

人多之餘,仲要加上無限既不安全感。呢頭擔心個袋會比人搶,果頭又驚手袋無拉鏈會比人偷野,入廁所又會諗唔知轉個頭行出來會唔會已經冇左個肝,行近d馬路又怕忽然有人開架車捉左你。

有時,我真係唔明,點解我身為中國人,返到「自己」國家,反而先至係最唔安樂最唔自在,要處處提防其他中國人。

以前就話大陸d野平,我搏一"鋪"冇事抵好多,依家我發覺大陸d野一d都唔平,分分鐘貴過香港。既然係咁,除左探親,我仲有咩返大陸既理由?

2 comments:

  1. HELLO,請問你係咪係觀塘職訓學整皮革架?我都係呀,見你D 作品好似呀!交流下呀!

    ReplyDelete
  2. HELLO,我o係何文田學架,不過最近學校搬左。據我所知我老師有0係其他地方教,唔知我地係咪同一個老師呢?

    我的手藝都仲係麻麻地,好呀大家一齊交流下!!!!!

    ReplyDelete