Wednesday, July 13, 2011

尋找最好的按摩師


如果話,按摩同spa係宇宙最偉大既發明之二,我諗好多人都唔會反對。

唔知大家係咪同我一樣,已經好多次,按摩師按我背脊時,話我D筋扯到超級崩緊,實到按唔到落去。試過有人問我,嘩小姐,你做咩工架?點解可以攰得咁緊要?第一次聽我以為係個按摩師想sell 我買套票,因為我試過0係大陸做spa既時候個therapist話我某部位有勁多硬塊,叫我join佢地個package推散佢 (傻啦,我從來唔信咩通淋巴、爆脂呢d野,咁容易推散我d硬塊,咁我d醫生朋友讀咁多年書為乜?不如索性開間推拿,揾幾個姐姐仔幫人推腫瘤、推硬塊算啦。)

結果我返香港睇醫生照超聲波,一d事都冇。最後比佢推既部位痛左成個禮拜,真係撞鬼。

言歸正傳,查實我自己係唔覺自己有咁攰,我只係覺得有D酸痛,不過去到被人按落個穴位至知原來真係超級痛,而且事後都真係會痛番三兩日,加上實在太多次有按摩師話我背脊崩緊得好厲害,問我做邊行,搞到我開始有d唔好意思再話我係做文職 (經過三番四次被人問之後,我得出一個結論,就係我應該答「我做地盤架」,等佢地可以話「哦,唔怪之得啦!」成個conversation至可完美落幕)。依家我通常都係笑兩聲,然後話「係呀係呀,唔知點解」就算。

anyway,我曾經有認真思考過到底點解我會咁,包括懷疑係我張床褥既問題,因為小女子自懂性以來所「目訓」既床褥就係好似人地軍訓果d木板床咁硬,主要原因係家父覺得市面上果d床褥,尤其是「目訓」落好似好舒服果d,全部對腰骨都唔好。睇到呢度,大家唔好想像到我間房好似好淒涼咁得張硬如木板既床褥 (仲要加張鐵架床,家徒四壁,床邊有把爛熔熔又佈滿塵既風扇發出達達達達聲),其實多年來我已經「目訓」慣左仲覺得幾舒服;我亦有特別注意我既坐姿,尤其是返工既時候,不時走動下;另外就係檢討下自己個人平時係咪太過精神緊張導致崩緊 (呢樣最匪夷所思,因為如果係真既話,我諗我唔係精神緊張,而係精神分裂,因為平時我既生活都真係幾唔緊張,可能係夜晚有另一個我走左去地盤開工?(但我冇出過糧喎))

直至依家,我都未揾到真正既原因。惟有keep住去按摩同做spa紓緩下。

但係,要揾間好既按摩真係一d都唔易。大陸果d試過無數次,佢地無錯係稍為平少少,但係我覺得佢地係頂多都只可以稱為「o禁肉」,求其o禁你幾下毫無技巧,叫佢大力d佢就當正你係殺父仇人一樣幫你「鏈肉」,所以我上大陸去所謂既按摩都係當比d錢去坐下休息下,同埋有人幫你郁下你d肉咁。如果大家有好介紹,請立即話我知!

近年我鐘意o係香港按,寧願比貴d,起碼我feel到成效。我去開都係果一兩間,唔講得上係好正 (本人試過最正既按摩係o係柬埔寨暹粒,永世難忘),所以如果大家知道點度有好既師傅,一定一定要通知聲。

至於spa,試過香港、大陸、泰國、台灣、馬來西亞好多間,最正就係泰國既divana d,又唔係o係香港。

好既按摩師同好男人一樣,都係咁難揾,最慘就係,呢樣野冇得自救,永遠都要靠人。

No comments:

Post a Comment