Monday, July 18, 2011

她的coffee matching...


自從上次寫左關於我朋友o既 Lunch Actually 經歷,同埋 tenacious同事o既故事之後,好多人問我故事o既主人翁是誰,仲不停地玩競猜遊戲。不過,我係唔會講既。雖然我知道當事人可能唔介意承認,但我o既宗旨係,「我有個朋友....」呢一part,朋友o既身分必須絕對保密,就算你知係邊個,都唔會係由我把口講出嚟。一來大家有好多想像空間 (估下估下都幾好玩丫),二來係咪都爆人o地身分出來,仲有人會同我分享呢d o野咩?另一個我堅守o既原則,就係必須事先得到當事人同意,我先至會寫。我唯一可以比大家既 tips 就係,其實我有好多朋友,唔好估來估去都係果幾個啦 (haha)。

繼 Lunch Actually 之後,近排又識多一樣o野 - Coffee Matching。我有個朋友,最近就參加左 Coffee Matching o既 Speed Dating Coffee Break。


為左進一步認識呢間公司,我拜訪左佢o既網頁。似乎呢間公司冇Lunch Actually 咁structured咁有規模,而且主要以網上為平台,冇公司地址,只有聯絡電話。不過,個人認為佢 o地搞o既活動性質比 Lunch Actually 吸引好多,至少係多元化d。睇下佢o地o既活動:


Happy Hour for Busy Executives (女參加者的要求:pretty,幾咁現實,哈哈 )
Fall in Love with ~~Latte Art~~ (睇睇 vacant seats,明顯女參加者對呢樣野既興趣大好多,full左,男參加者就仲有好多位。又係喎,學下latte art幾好玩丫,就算冇收穫都至少學左d野嘛)
Speed Dating Dinner for Mature Members (女參加者要求:beautiful (同pretty有冇分別架呢?),one on one dinner)
Speed Dating Coffee Break for Degree Holders (我個friend參加左呢個,轉頭再講)
Champagne & Chocolate Happy Hour (女參加者要求,又係beautiful,有冇d樣子普通都可以參加o既呢?)
Slow Dating Dinner for Professionals (only suitable for Certified Professionals, Senior Management or Entrepreneurs) 
Hot Summer Dating Party (YEE,呢個冇寫話要pretty或者beautiful!!!)
Fun Fresh Pasta Making & Group Matching (冇乜人參加喎)
Hourglass Romantic Dinner for Six (又係beautiful,有一顆美麗的心算唔算呢?)
Dinner for Six for Mature Executive/Degree Holders  (繼續beautiful。係唔係自己覺得自己beautiful就得架喇?)
Slow Dating Dinner for Tall Members - (wahahah 呢個我鐘意,但係女仔只需5"4,咁都叫 tall?!)


講番我朋友o既體驗。佢參加左某星期六下晝o既speed dating coffee break for degree holders,活動o係尖沙咀一間餐廳舉行(間餐廳ok ga,我平時都有去)。費用係200零蚊,有canapes 同unlimited drinks。參加者大概50人,男女各半,入場時大會已assign左一個枱號俾你坐低,另外仲會有張紙寫上你o既名。你鐘意可以寫埋你做邊行同埋你o既興趣。

坐定定之後,女參加者就唔需要郁,男參加者就會每5分鐘shift一次,等大家可以同唔同人傾計。話明得5分鐘,咁閣下就真係要把握時間去認識對方喇。大會會預先派張紙俾你,上面有晒咁多人既名。如果你同對方傾完之後,覺得大家可以交個朋友,就o係對方果格度剔一剔。活動完結時交番比大會。凡雙方有mutual tick既,大會會將對方o既email比你,等你地互相聯絡。

就朋友所見(以下內容乃朋友個人意見),大部分男參加者都有正當職業,有做律師(不過好串)、公務員、sales,最多係做 engin 同 IT。Overall來講,女參加者o既平均質素高過男參加者,因為有d男參加者根本唔識同人溝通

朋友憶述當日有一個樣子猥瑣的男參加者,一坐低,就用色迷迷既眼神加低沉既聲線同佢講:「你好靚女呀~~~」。朋友冇以心底話「我都知」回應 (:P),反而即時比佢嚇窒左,唔駛講,OUT得。

另外有d參加者simply係dead-air,或者講完一大輪完全唔知佢講乜;有d話自己既興趣係做gym,仲有呢?都係做gym。

朋友話,參加呢d活動令佢更加清楚自己既定位,同埋知道自己要d咩。燕瘦環肥,唔靚仔,唔有型,其實某程度上都預左,而且反而唔係最重要。最終朋友都tick左幾個男參加者,都唔係咩靚仔有錢,而係整個人比人一種sincere、友善同埋溝通到既感覺。

你話呢d男人好難揾咩?又好似唔係丫,我身邊d朋友好多都係咁。不過,可能當你係果種男人既時候,你要既野就唔淨止係 beautiful咁簡單,又或者你根本連relationship都未想要。

(認真的環節要轉用認真的文字....)

朋友的單身生活很多姿多采,可是,她知道她終究還是想要找一個可以終老的伴侶。她不是沒有努力過,而且一直還真的都很努力。有時候,她也會覺得累,偶爾也會放不下女性的矜持,希望有人能主動去疼她。

上天安排每個人有他的路,有他的故事,不要羨慕別人(但要懂得欣賞和祝福),不要嫌棄自己(樂天知命就好)。遇見過的,遇見到的,惜緣惜福。努力過後,一切就交給上天吧!



聽見 冬天 的離開 我在某年某月醒過來 
我想 我等 我期待 未來卻不能因此安排 

陰天 傍晚 車窗外 未來有一個人在等待 
向左 向右 向前看 愛要拐幾個彎才來 

我遇見誰 會有怎樣的對白 
我等的人 他在多遠的未來 
我聽見風 來自地鐵和人海 
我排著隊 拿著愛的號碼牌


我往前飛 飛過一片時間海 
我們也曾 在愛情裡受傷害 
我看著路 夢的入口有點窄 
我遇見你 是最美麗的意外 

總有一天 我的謎底會解開

2 comments:

  1. 讀了這篇blog, 只想給blog主知道, 你的blog給了我一點啟思, 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝你的COMMENT,寫BLOG最大的意義就是如此。你的COMMENT也鼓勵了我。

      Delete