Tuesday, August 30, 2011

瘋狂世界


日日打開報紙、睇電視新聞,都有好多令人發火又勁荒謬既事發生。我成日諗,可恨我唔係果d對世事冷感既人,又要睇,又要知,又要忟,到頭來對自己生活既地方開始絕望。

我唔知係以前細個唔識諗,所以唔覺得個社會咁worse,還是個社會真係比以前worse左,近年我覺得香港真係每下愈況。荒謬的事,反智的邏輯,囂張跋扈的所謂領袖,受侵蝕被剝削的自由;貧富懸殊,利益傾斜,沒有產業,只有炒炒賣賣的數字遊戲,社會愈來愈分化,滲透令本土價值逐漸消失;政治走向單一化,「反對派」政黨唔夠人玩,一個一個被技術性擊倒,慢慢慢慢勢力消退。最可悲既係,睇唔到會有改善或者可以反抗既一日。在乎既人係少數;唔在乎既人繼續唔在乎;既得利益者就繼續悍衞自己利益;冇利益可得者怨氣加深,又無能為力。

我地到底有咩出路?

No comments:

Post a Comment