Sunday, August 7, 2011

織織復織織...

British Old Style Coin Case
織織復織織,一條直線都好鬼難織。

最近學緊整散子包。睇落好似好易,做落明顯唔係。

整皮革有一樣好重要既元素,就係線步。由於用既線通常同塊皮既顏色有一定既contrast,所以條線往往係最覺眼。而線步係有一定既pattern,每一下穿線,係咁易錯左手勢,成條線就已經唔同左。只要有一步錯左,一望就會見到。一條直線,有一步既方向唔同左,已經差好遠。

今次整呢個散子包,用既係機織出來又上左蠟既線,同學之前已經warn左我,話呢隻線穿起上嚟好鬼煩,成日打「戟」,而且好容易勾到d線。平時我地用既手縫線,其實係由3-4條幼線捲成,所以比較容易處理,打戟都比較容易拆,但機織出來既線本身既pattern已經好複雜,極幼細,一個唔覺意,支針就會勾到d線仔,墮入深淵,萬劫不復。

只係一條直線,我既線步已經錯過三次,要拆過再來;間唔中又勾到線打晒戟,解結解到傻。所以話,手作真係耐性既考驗。一直以來人地問我覺得自己有咩缺點,我都會話冇耐性,但係入左大學之後,我竟然o係班friend當中被譽為好有耐性既一個,haha,真係唔知係我進步左定係一山還有一山高。

除左耐性,另一樣好重要既元素,就係要打好基礎,絕不可以急於求成。好似穿線,有幾個基本步,如果肯花功夫去鑽研,去熟習,本身既底子打得好,呢一世穿線都會effective好多。

其實,手作如人生。

另一樣手作帶俾你既,就係欣賞其他人既心。人好多時都有一個陋習,包括我自己都會,無論係工作上、生活上,都會不自覺地覺得自己做既野就好難,人地做既野就好易。事實上,有好多野睇落好容易,原來當你做過之後,就會發現一D都唔易。同一道理,自己做一樣野,永遠有無限既justifications,但當人地做同一樣野,就no excuse &  no mitigating factor!

如果你對任何手作有興趣,不仿參加下d興趣班,只要肯花時間和心思,你得到既一定唔只係件手作咁簡單。

No comments:

Post a Comment