Tuesday, August 30, 2011

我最討厭的工序:蠟線

蠟線
蠟線絕對係我最討厭既整皮革工序。以前學皮,老師冇要求我地要自己蠟線,一開始已經比左D有蠟既線我地,又或者唔會BOTHER去睇我地有冇蠟線。

自從跟左黃SIR學皮之後,蠟線成為必要既工序。阿SIR話,線係唔可以唔蠟,因為冇經上蠟既線係會好容易散,而且經唔起時間既考驗,整出來既PRODUCT長遠來講係唔會靚既。

我都知阿SIR好有道理,但係蠟線實在係非常唔ENJOYABLE。阿SIR話,佢好鐘意蠟線,唔明點解學生們都唔鐘意做呢樣野,我心諗,所以你係老師我地係學生LOR.... HAHA

雖然唔鐘意,但係阿SIR指明必須要做,我都惟有乖乖地蠟。我都知,成件事都係為左我好,所以,我冇GROUND去反抗。

諗深一層,人生就何嘗唔係咁?冇可能樣樣野你都鐘意做,就算唔鐘意都係要做。但唔鐘意做既野,往往只係一個過程,硬食左之後,睇番轉頭就會覺得自己有得著,付出係值得既。呢樣野我大學住HALL時已經體會過,基本上頭兩年都係不斷地鬧,怨氣勁大,成日都諗住QUIT。到後來好神奇地,我真係鐘意左我間宿舍,好多野睇番轉頭,覺得係一個過程,令到我成長,令到我學識點解用多角度去理解一件事。

今晚補堂同幾位素未謀面既同學上堂,佢地興一邊飲酒食HAM & CHEESE,一邊整皮,好RELAX。我飲左兩杯白酒,落堂後十萬個眼訓,有少少醉意,o係巴士度完全昏迷。

No comments:

Post a Comment