Tuesday, August 16, 2011

造物者之無盡藏


記唔記得蘇東坡既 《前.後赤壁賦》?

每次去西貢,睇到呢度既景色,感覺都好似發夢一樣,覺得呢度唔似係香港,而係馬爾代夫,甚至係塞舌爾。星期日去左大浪灣,我訓o係極幼細既沙上,望住眼前一片藍天白雲,同埋清澈既海水,諗既就係前赤壁賦既呢一段:

「客亦知夫水與月乎?逝者如斯,而未嘗往也;盈虛者如彼,而卒莫消長也,蓋將自其變者而觀之,則天地曾不能以一瞬;自其不變者而觀之,則物與我皆無盡也。而又何羨乎?且夫天地之間,物各有主。苟非吾之所有,雖一毫而莫取。惟江上之清風,與山間之明月;耳得之而為聲,目遇之而成色。取之無禁,用之不竭。是造物者之無盡藏也,而吾與子之所共適。

每次我睇見美景,感受到大自然既偉大,我都會諗起前赤壁賦。人未必生而平等,但係大自然比我地既,係每一個人都可以享有。

好似好老土,但我覺得香港有一處咁美好既地方,我地真係要好好保護佢。

1 comment:

  1. agree. nature is for everyone. i hope we all stop destroying it
    noch

    nochnoch.com

    ReplyDelete