Monday, April 16, 2012

劉青雲

劉青雲又再一次失望而回。

學黃秋生話齋,香港電影金像獎擺明就係小圈子選舉,呢一點本身都唔係有問題嘅。只不過當民意好overwhelming地認為劉青雲應該攞獎,而佢又攞唔到嘅時候,就覺得寧舍失望咁啫。

個人認為,劉華得獎係評審想鼓勵同肯定佢嘅貢獻多於佢喺《桃姐》嘅表現。無可否認,劉華確實係好有心,咁多年嚟,蝕到入肉都肯去投資電影,資助好劇本拍攝成電影,扶植好多新晉導演同演員。《桃姐》揚威海外,橫掃好多獎項,無疑係吐氣揚眉,我都好替劉華高興(唔講唔知我小學嘅時候都係劉華粉絲)。基本上,有威尼斯影展、金馬獎等佳績在前,《桃姐》本身已經係大大大熱,Ann Hui 同 Deanie姐本身亦係冇得輸,絕對係實至名歸。最佳電影、最佳編劇亦都好穩陣,咁嘅背景之下,《桃姐》效應確實係無可避免。

香港電影沉寂左好幾年,近兩年又話台灣電影走出陰霾,愈來愈有質素,叫好叫座,由《海角七號》開始,台灣人開始走番入戲院,到後來嘅《艋舺》、《翻滾吧阿信》,到《那些年》成為港台神話,之後嘅《賽德克巴萊》,以致近期嘅《LOVE》,大家都話台灣電影又有希望喇。相比之下,香港電影確實係失色一啲。我地需要多幾個像許鞍華彭浩翔咁入屋咁local的導演,需要多幾個劉華咁嘅投資者(去幫佢揾內地老闆加碼),去拍多啲關於香港嘅戲。

有時judgement呢啲野係一線之差,一個演技好、俾個獎絕對係符合大眾願望,但套戲本身聲威唔高,就算得到最佳男主角對電影業impact都唔大;另一邊廂,《桃姐》聲名大噪,又係好「香港」嘅電影,如果一氣過攞晒最佳電影、最佳導演、最佳編劇、最佳女主角,獨欠最佳男主角,感覺上就唔夠完美。以劉華嘅演技,做任何戲都可以不過不失,′《桃姐》你話佢做得好咩又稱唔上,做得唔好咩又唔係,以佢今時今日嘅地位,你俾個獎佢,唔會有人有好大嘅反對,但就可以為《桃姐》喺金像獎嘅歷史上寫下完美嘅一頁。所以,劉華個獎係咁嚟嘅。

雖則劉青雲成日話唔介意得唔得獎,之但係,作為佢嘅支持者,又確實好戥佢唔抵。

睇番金像獎歷史(資料來源:維基百科),原來劉青雲由一九九四年第13屆金像獎憑《新不了情》同《七月十四》獲兩個提名入圍最佳男主角開始,到今屆第31屆已經被提名過12次。

相比入圍最多嘅發哥(14次),只差兩次,但發哥獲獎三次,劉青雲只得一次。

最灰嘅係,經過噚晚,劉青雲(入圍12次,得一次)仲打破埋「入圍最多但得獎次數最少」嘅成龍紀錄(10次,冇一次得)。一諗到佢竟然打破成龍紀錄就覺得好灰。金像獎呀金像獎,可唔可以快啲俾番個獎佢,等佢唔駛包成龍尾呀?

講開劉青雲,我發現其實好多香港女人(港女?)都好鐘意佢,包括我在內。近年成日都有人批評港女要求高,揀老公要似金城武吳彥祖古天樂(但自己又唔係Lisa S同李嘉欣),其實我覺得佢地唔係好了解女人。就以我呢個成日勁讚金城武吳彥祖(古天樂我唔鐘意)嘅女人為例,我或者見到金城武同吳彥祖會嘩嘩聲,又或者某日喺街度見到個靚仔會開心成日,但係認真咁講,劉青雲同金城武、劉青雲同吳彥祖、劉青雲同木村拓哉,我都係會揀劉青雲。不過,可能跟住又有人講,又唔知自己唔係郭藹明(郭藹明實在係最有眼光嘅「港女」之一)!!!!我唔理,我淨係知Brenda都搵到個黃曉明啫~~ :P

No comments:

Post a Comment