Monday, April 9, 2012

阿才的店可能被都更了

阿才的店門外小小的招牌
上個月帶左一班長輩去台灣之後,大家仍回味無窮,嚷著要睇相 (其實我真係想同佢地講,我地依家唔興睇相同晒相架喇。無奈佢地個個冇FACEBOOK,又唔識用EMAIL,唔可以UPLOAD上網TAG佢地就算)。我父親大人教落,凡事以長輩為先。我呢位做後輩嘅,當然要走多一步,做多少少去配合佢地啦。

話說回來,以前數碼相機未盛行,仲興跟團去旅行嘅時候,真係會晒番D相出嚟,仲會約埋D團友出來飲茶睇相,我仲聽過唔少團友發展成情侶嘅故事,諗番起都係好特別嘅回憶,去到我呢D 「掹車邊」80後就成絕唱。

人大左,回憶愈多,感慨愈多。好多野你見證佢出現,又睇住佢消失,會覺得有D唏噓。有人話,因為人有感情,一路都存在嘅人或物,突然間話要消失,當然會不習慣。亦有人話,人年紀愈大,愈覺得自己被時代淘汰,所以當有一D具象徵意義嘅事物將要消失時,會好想去捍衛,因為保得住呢D舊有嘅事物,某程度上亦肯定左自己嘅存在價值。

今日睇報紙,見到這樣的標題阿才的店傳都更 學運世代感傷」。不會吧?早兩個星期先至帶左一班長輩去呢度食飯,依家又話要拆?「都更」近排成為熱話,北市王家抗戰到最後,都係保唔住百年老宅,實在令人感傷。到底城市的保育同發展,是否必須永遠對立?城市的保育,其實會唔會係發展嘅一種方式?反過來睇,發展又往往係市民嘅意願。好似王家都更案,大多數附近嘅居民都接受政府同發展商嘅收地同賠償,某程度上亦反映左佢地其實係想收地。喺呢D議題上,何謂人權 (邊個嘅人權較為重要?)?何謂公平公義(對一方公平公義,會唔會對另一方就唔公平唔公義)?何謂有利城市發展 (邊個方案最有利?係唔係多數人喜歡嘅方案就一定有利)?


似乎愈講愈遠,都係BACK TO THE TOPIC。

幾十年歷史嘅阿才的店,係食台灣快炒現炒嘅好地方。到底快炒即係乜?我冇深究過,憑個人經驗,我覺得係等於香港食本地小菜嘅舖頭。阿才的店位於仁愛路,唔近捷運,位置不好找,都幾隱蔽,附近環境又靜,真係唔講唔知佢係一間食肆果隻。不過,一打開門,晚晚高朋滿座,笑聲不斷,唔鐘意熱鬧千祈唔好幫襯。晚飯時間最好訂位,否則就要睇閣下運氣。

阿才的店門外 - 殘殘舊舊又隱薇,別有一番風味。小小的店分兩層,燈火通明,非常熱鬧。
阿才的店之所以咁有名,除左價廉物美之外,仲有店內的古早擺設同裝潢。店內每件傢俬同裝飾都係古董,加上有好多幾十年前嘅電影海報,我班長輩團友即刻好似年青左幾十年,個個都喺度想當年。

擔櫈仔,排排坐

最年長又最鬼馬嘅團友「夫人」即刻話要學電影海報女主角擺番個POST影相
「集中意志,全力喝酒」、「快快樂樂喝酒,平平安安回家」,是阿才的店嘅招牌口號,啱晒我呢班無酒不歡嘅長輩心意。事實上,呢度枱枱都好似要隊番一打半打台啤先至安樂咁,就連平時唔好啤酒嘅我,都飲左成支。無辦法,氣氛使然。睇番D歷史,原來阿才的店係唔少從政嘅人嘅聚腳地,佢地鐘意喺度論政,陳水扁同馬英九都曾是座上客。另外亦係好多文化人,包括導演等幫襯既地方,怪唔知得成日都咁熱鬧。

我地呢次坐樓上櫈仔位置,伙計得一兩位,負責埋上下兩層,所以佢地成日都好忙,有時叫幾次先應你,上菜亦唔快,所以最好就係先叫幾支啤酒同埋叫碟花生食住先。呢度嘅現炒分大細,大200台幣,細100,都幾抵食。我對住張菜單係咁剔,剔左好多碟,伙計見我叫左咁多野,就建議我將全部野轉晒做細,唔係食唔晒。雖然每碟份量唔多,但一人食D,樣樣食D,叫多幾樣,大家食到捧住個肚行出來,埋單都係約2500台幣(9個人)。

未開飯,先來一碟特大花生。花生比一般大粒有肉,甘脆中帶點甜味,很好吃
綜合滷味,跟一般在香港和台灣吃到的滷味不同,外加大量蔥花、蒜蓉和少量辣椒,超惹味
炸肥腸,中間夾大蒜,配上淮鹽,香口酥脆
特式菜咸蛋白苦瓜
招牌菜油條蝦仁
麻婆豆腐
鹽酥龍珠(墨魚咀),超正!
客家小炒
蚵仔酥
皮蛋地瓜葉鍋
芥菜鍋
賣相唔突出,但味道超好既干扁四季豆
邊隊啤,邊吹水,邊吃現炒,過癮!
其他推介菜式:香酥鴨 (我地好彩叫到最後半隻,鴨皮酥脆但鴨肉唔乾又夠味,好食!)、豬油撈飯、牛三寶(牛雜)、麻辣腸雜!

同長輩去台灣旅行,跟團既,好多都話D野唔啱食(梗係啦,成日都食團餐),自由行既,一樣都係唔啱食。有時覺得好廢解,明明台灣咁多好野食,點解佢地會話冇啖好食?無他,因為長輩們唔同我地D後生,佢地係絕對唔鐘意夜市食物(一日半日尚可),要知道佢地行一陣就會攰(唔似我地精力旺盛,玩左成日都仲可以行幾個鐘夜市),唔鐘意排隊(鼎泰豐香港都有,排一大輪一D都唔impressive),隔一陣就要去廁所,又抵唔住太熱,又唔可以太凍,唔係好易病。太高級嘅又未必啱,因為太拘謹。佢地始終係鐘意一個感覺輕鬆,可以坐低慢慢食同埋吹水嘅地方。所以,不妨花點心思,揾個可以俾佢地坐低好好食一餐嘅地方。

阿才的店周日公休,其他日子開11:30am-2:00pm,5:00pm-2:00am,好似我地咁慢慢食3個鐘晚飯、落機嚟食宵夜,或者長輩行完夜市食唔飽,都係唔錯既選擇。希望佢唔會被都更啦!(老闆話若然要結業,一定會搞一次臨別請客人食飯嘅party!)


電話
店址台北市大安區仁愛路二段41巷17號

No comments:

Post a Comment