Friday, November 18, 2011

還棉花一個公道

RAW COTTON
搞左一輪,終於成功將我個BLOG變番原來個樣。之前我都唔知自己click左咩掣,搞到個interface變左做dynamic interface,之後我就一直都唔知發生咩事,自己去自己個blog,又log in唔到,update唔到,竟然變左一個普通讀者。結論就係,太dynamic既野唔啱我。依家變番原始interface,咪幾好!!

勁靚

言歸正傳,本篇係為棉花而寫。

棉花,你幾乎日日用佢,日日著佢,化妝棉、藥用棉、棉衣、棉襪、棉被、棉棒。佢從來都係好有用,又好低調嘅實力派。佢好唔起眼,講起花好少人會諗起佢。就好似你日日用佢,到底佢本身係咩樣,你都未必知。



COTTON DECORATION
 一直以來,我都好想用棉花做我結婚嘅主花。當然,我明白棉花好齋,所以我諗住加d紅色嘅襯花。不過,我亦好明白,呢樣野好多人都唔會鐘意。就好似我老公,當日我同佢講我想用棉花,佢毫不猶豫地ban左我。佢話棉花用喺喪禮佢就接受到。呢點我都明,我一早預左。就算過到佢果關,都仲有大佬大大佬幾關一定過唔到。anyway,我講出我嘅喜好,志在死而無憾。
COTTON CORSAGE

其實棉花真係好靚,好可愛,白白地又軟綿綿又暖笠笠,真係好特別。我本身並唔係好明點解棉花係白色就會有喪禮既感覺。講真,無論係喪禮定喜事,唔係黑色就白色架啦。不過,既然老公ban左,我惟有打消呢個念頭。如此同時,由我被BAN的一刻,我就決定要為棉花討回公道。

COTTON UNDERNEATH PHALAENOPSIS by Greenfingers
不過,我要多謝greenfingers,佢地知我鐘意棉花,花左好多心思幫我諗點樣可以令到佢睇落唔好咁白,等多D人接受同埋覺得係同喜事有關。後來我被BAN,佢地知我好恨用棉花,於是建議喺我個花球度加入少少棉花,外面睇唔係好覺,但我就睇得好清楚。RAW既棉花大部分花店都冇。greenfingers係專登幫我訂的。好開心,好多謝呢個咁有heart嘅florist,幫我實現左(一小部分)嘅願望。

DIY Mini Cotton Bouquet
婚後,我將花球攞番屋企,擺左一個星期,所有花都謝了。唯獨是棉花依然都係咁靚。我懷疑佢其實係唔會謝。所以,我將佢地抽出來,自己紮左一個小小的棉花球。原本我d姊妹手上就係攞住呢個咁可愛既花球......

1 comment:

  1. 不落俗套之餘,亦不失活潑啊~~~~讚!

    ReplyDelete