Saturday, November 19, 2011

想要POSTCARD話我知~~~



今日收到AGENT的不丹旅遊資訊,提醒我地要注意既事項。我一路睇一路笑,覺得呢個地方實在係好可愛,唔通呢個世界上最快樂既地方,同時係世界上最坦白既地方?忽然間極之期待honeymoon快d到,興奮指數飊升。



到底呢篇旅遊資訊有咩咁吸引?等我引用原文同大家分享下:

「由曼谷往帕羅的航機,經濟座位是3 x 3,可要求左邊較後位置(16排或之後)往帕羅途中,可看到延綿的喜馬拉亞山脈壯麗景色。機上有餐飲供應。在抵達帕羅機場前,航機會在群山中低飛穿插,然後一個急彎降落,非常刺激!點可能會唔期待?




「午餐會在帕羅市區,新市鎮就在舊鎮旁,現共有兩條大街,新、舊市鎮加起來,還不及一個足球場大。」坦白直接,好正,好想快d去睇下。

「Uma Resort位於半山......每房有露台,可以眺望帕羅河谷景色。酒店範圍內,都有一種香薰味,是Uma團獨有的,酒店附設餐廳、各式按摩、香薰浴、免費瑜珈班、射箭班等,客人可隨意參加。」好想快d去聞下果陣獨有既氣味,去按摩,去做yoga,去射箭.....


「帕羅來往延布這主要公路正在整修中......現在路面情況非常差劣,沙塵滾滾,凹凸不平,來往兩地最少需兩小時,請忍耐。like!

「市內觀光點包括Trashichhoe Dzong、造紙廠、織造廠、藝術學院、先皇靈塔等,其中一些觀光點,兼可購物,價格不便宜,買貴了,就當做善事因為這些工場,都是慈善機構或政府辦理的。」like呢個concept!!!!!HAHA


「不丹的飲食是比較弱,吃得飽但吃得不夠好期待,話唔定我勁鐘意食~~

「大部份酒店的商務中心,都有上網設備,也會收取費用,而市內也有Cyber Cafe,上網每分鐘Nu2但無論在何處,上網速度奇慢。LIKEX1000000!!

旅程中有HARSH有HEA的元素。要喺零度以下行上海拔4千幾米,住山上的CAMP,對我來講係一個挑戰,同時我係非常非常期待睇到果度極靚既景色,同埋近距離欣賞喜瑪拉雅山;另一半HEA,期待不丹獨有的SPA,期待喺呢個寧靜既國度做YOGA,靜靜地感受大自然同埋自己。期待接觸世上最快樂既不丹人,拜訪民居,同佢地交流。

期待期待期待!!!!

1 comment:

  1. Adele,不丹也是我夢寐以求想到的國度啊~~~
    Have a safe trip with lots of FUN!:)

    ReplyDelete