Thursday, October 13, 2011

機會唔係你俾就要受的

原本以為同朋友講完笑一餐就冇嘢,但實在係條氣唔順想抒發下。

事緣今日放工後我走左去銅鑼灣白沙道Nail Sxx修甲。呢間舖我join左好耐,有兩個packages,一手一腳。我俾左嘅錢話多唔多,話少唔少。

話說每個join package嘅member都有一張咭 (紙製嘅),記錄你用左嘅次數。我張咭係最初join修手既時候出,之後加埋腳,都係用同一張咭。好不幸地,我發覺我張咭唔見左。同d修甲姐姐講,佢哋都會話補領要$50,叫我揾下先,可以喺電腦mark番數。所以,對上好幾次我都係電話book左就咁去,佢哋幫我mark。

終於,今日修完手後,therapist同我講,修手package今次係最後一次,問我join唔join個新嘅package,價錢不變。我唔係即刻應承,因為呢類舖頭開到成行成市,而呢間又唔係平。我叫佢俾我考慮一陣。諗諗下,腳嘅pacakge仲有一段時間先完,如果續埋手就方便d,可以一次過做晒兩樣嘢。

於是,我就同個therapist講:

我:既然我都開新package,不如你waive左我果$50補領會員咭嘅錢。反正任何一個新客走入來開package,你哋都會開張新咭俾佢架啦,對你哋來講冇分別亦冇損失架。

佢:係,我哋係會開新咭比新客。但舊客唔得架,公司規矩,因為我哋已經有你record,要填番喺果張咭度 (大家唔好諗到張咭好先進,佢只係一張紙卡,全人手mark record)

我:但係我都幫襯左你哋咁耐,都唔少錢,依家我又開新package,咁都唔可以當係出張新咭比我?

佢:唔得架,其實$50又唔係大數目,少少錢啫。

我:係囉,少少錢啫,我幫襯你哋多好多啦。

佢:唔好意思,真係唔得。因為你已經開過咭,每一個人我哋都只會為佢開一張咭,其他都要補錢做番。

我:哦,咁我唔join 喇,你照收我$50蚊補番張咭啦。(我真係好無奈亦有d嬲,識唔識做生意架?開過張咭我就join個package喎,點計都有賺啦下嘛?)

(於是我喺銀包攞錢出來比佢)

佢:你等我一陣。(走去揾經理傾左一陣,返過來) 我同經理傾過喇,經理話,今次唔收你,幫你開過張咭,當係俾次機會你。你可以將張咭keep喺度,第時咪唔會唔見囉。

(我一聽到「俾次機會你」呢幾個字真係火都嚟,咩事呀?依家我做錯左咩咁大件事要你俾個機會我?!唔好忘記我係你個客喎!)

佢見我猶豫唔出聲(其實我係把幾火),於是又再講:

佢:其實可以用舊價join番真係好抵架,依家新價係$150一次架喇,而且經理都話俾多次機會你,你考慮下啦。

(再講多次「俾次機會你」!!!!!!! 真係多謝法官大人格外開恩)

我 (勁嬲但表面好平靜):咁唔駛喇,我都係唔join喇。你收我$50啦。

雖然我唔覺得我有贏左,但係至少表達左我嘅不滿。唔係錢嘅問題,而係你咁樣對客人真係好有問題。學我姊妹話齋,佢唔出咭比我,但我真係唔可以唔反出張(神獸)咭比佢(唔收錢添)。

等我用完晒我腳嘅package,我以後都唔會再幫襯佢,而且我會極力叫身邊所有朋友都唔好幫襯佢。

No comments:

Post a Comment