Monday, August 13, 2012

執膠

兩格階磚咁大嘅沙,挖到10CM深,10分鐘,已經有咁多。
唔知上天係攞景定贈興,香港正值多事之秋,送我地一個膠災 (唔係金銀銅鐵錫,偏偏要是膠,仲要偏偏到來香港呢個地方,換著係其他華文地區,例如大陸普遍地區、台灣,大家對膠字都唔會有深刻既體會,真係巧合到)~ 。


到底膠粒對魚有冇害,似乎就眾說紛紜。對我來講,我就唔會因此而唔食魚。我關注嘅係,個海有咁多膠,沙灘又有咁多膠,都係UNDESIRABLE。

所以,同老公夾好時間,星期日一齊去執膠。之前一日Check左話長洲東灣有好多膠粒未清,所以就選呢個地方。一抵步,已有唔少義工同自來的市民在執膠。隨便找個地方,坐低一望,嘩嘩嘩,真係好多。

基本上,只要用手輕輕喺沙上撥一下,平均就會見到1-2粒膠。膠粒數目之多,我哋都好驚訝,無諗過事情都過左咁耐,都仲可以成個沙灘都係膠粒。

執膠嘅人大部分都係後生仔,成班friend一齊來執,仲有一d一家大細,我見d細路仔都執得好開心,好似好enjoy咁。


執完膠,飲杯冰凍可樂,食串長洲大魚旦,再喺長洲兜個圏,感覺真好。

如果你曾經享受過香港沙灘嘅美,如果你珍惜呢片土地,都請你出一分力,雖然感覺像愚公移山,但連愚公都無,座山就郁都唔會郁。

無論係家庭樂、情侶拍拖,都可以考慮下去執膠。

下星期六日都仲有清潔行動,ACTION NOW!

No comments:

Post a Comment