Wednesday, May 16, 2012

崩潰刀削麵


可愛的麵店阿姐,YOU ROCK!!!!

老公太忙唔得閒陪我食飯,買左外賣,返屋企睇拉布。

我無意在此討論拉布是否正確,只係想講,一路睇一路都好想笑。相比起無線果套咩咩長安,拉布嘅內容似乎比較有趣同埋有教育意義。

如果我係曾鈺成,我一定忍唔到笑。撞鬼佢鄭家富仲要講用每日大笑10分鐘嚟治療癌症,我真係好想笑,WAHAHAHAHAHAHA。我諗我真係無可能做到曾鈺成。

立法會係好嚴肅嘅地方,成班好尊貴嘅議員,個個年過半百,坐埋一齊討論一個議員如果不幸患左癌症,應唔應該失去被選舉權,本身真係一個好嚴肅嘅問題。但係,所有例子都好滑稽(鄭家富依家講到揚帆出海抗癌,跟住就係收養問題少女抗癌),跟住曾鈺成好嚴肅地提醒鄭家富話被迫聽一D唔想聽嘅野係會令癌細胞增多,然後,鄭家富仲要好認真咁話會留意下有關資料。

唔得喇,真係太好笑。

我斟左杯淡定紅茶´__>`,一路食住我碗麻辣手撕雞蘭州牛肉刀削麵,一路聽電視,發現碗麵一D都唔辣。唉,一定係頭先果位阿姐唔記得左幫我落單,人地明明話左要中辣架嘛 。

講開呢位阿姐就真係好可愛。佢嘅搞笑程度不下於中銀櫃員機,又係一次唔好問點解事件。

話說我走入元朗一間幾出名嘅刀削麵店,叫一碗蘭州牛肉麻辣手撕雞刀削麵

阿姐:雙拼要加15蚊喔。

我:吓!!!!!加15蚊!!!! (唔係呀嘛?)

阿姐:係呀,蘭州牛肉麵本身係$36蚊,你加手撕雞就加$15蚊。

我:嘩咁貴嘅!!!!!!

阿姐:因為牛肉丫嘛,牛肉就本身係$36蚊。

我:咁手撕雞呢?

阿姐:$36蚊囉。

´__>` (心諗:咁同牛肉有咩關係呀?)

我:咁我要麻辣手撕雞刀削麵加菜。

阿姐:咩菜呀?

我:你有咩菜丫?

阿姐:榨菜肉絲,加$5蚊。

我:´__>` 下?唔駛!生菜得喇。

阿姐:碗麵本身都有生菜。

我:哦。咁算啦。要手撕雞刀削麵中辣。

阿姐:一係你叫餃子刀削麵加手撕雞,就係$36蚊加$2蚊

´__>` (點解燒埋餃子果叠呢又?)

阿姐:(見我唔係好明咁既樣) 如果你叫餃子刀削麵加蘭州牛肉,都一樣係$36蚊加$2蚊,即係$38蚊

´__>` (你舉呢個例子有咩幫助呢?)

我:咁即係,淨係手撕雞刀削麵加蘭州牛肉先至要加$15蚊?其他野都係加$2蚊?

阿姐:唔係,手撕雞刀削麵加蘭州牛肉,就加$7蚊。

´__>`

我:又話加$15蚊嘅?

阿姐:你叫蘭州牛肉刀削麵加麻辣手撕雞,係加$15蚊。如果你叫麻辣手撕雞刀削麵加蘭州牛肉就加$7蚊。

去到呢個時候,我已經忍唔住笑。SORRY~~WAKAKAKAKAKAAKKAAK 但表面上我只係微笑 (忍得好辛苦~~~~)

我望住個阿姐,深呼吸,同佢講:咁我要一碗麻辣手撕雞刀削麵加蘭州牛肉丫,加$7蚊丫嘛?

阿姐:係呀。飲咩?

我:忌廉。

阿姐:忌廉加$4蚊。

我:好。唔該。

IQ題:我最後俾左幾多錢?

多謝拉布同可愛阿姐,喺我睇《三國》之前帶俾我咁多歡樂。

No comments:

Post a Comment